Select Menu

Ads

Random Posts

Lorem 1

Technology

Circle Gallery

Shooting

Racing

News

Lorem 4

» » Perkhimatan Kami

Kami menjalankan perkhidmatan pembantu pelancong di sekitar MESIR secara khusus bagi mereka yang berhajat untuk meluangkan masa bercuti ataupun menziarahi maqam para ulama disini.

Pakej utama kami iaitu pakej mewah dimana kami menawarkan perjalanan yang selesa dan penginapan yang memuaskan. Diakhir perjalanan, kami mengatur satu dinner diatas kapal cruise di perlembahan Nil.
Untuk maklumat lanjut mengenai pakej mewah, sila tekan disini.

Sekiranya anda ingin melancong bersama keluarga, kami mempunyai pakej cuti sekolah dengan harga yang berpatutan. Pakej ini disediakan bagi mereka yang ingin bercuti bersama keluarga dalam keadaan santai sambil menikmati suasana di Mesir.
Untuk maklumat lanjut mengenai pakej cuti sekolah, sila tekan disini.

Pada hari-hari biasa pula iaitu selain daripada cuti sekolah, kami menyediakan pakej ziarah. Pakej ini sesuai untuk mereka yang mengerjakan umrah atau berhasrat menziarah maqam para nabi dan auliya' Allah pada kadar harga yang berpatutan dan bergantung kepada bilangan hari di sini.
Untuk maklumat lanjut mengenai pakej ziarah, sila tekan disini.

Bagi pelajar pula, kami menyediakan pakej pelajar dengan kadar bayaran yang berpatutan dengan status pelajar. Destinasi yang memerlukan kepada bayaran tiket akan ditanggung sendiri oleh pelajar setibanya di destinasi tersebut. Pihak kami hanya akan menghantar dan penguruskan perjalanan ke destinasi-destinasi yang menarik.
Untuk maklumat lanjut mengenai pakej pelajar, sila tekan disini.

Anda boleh datang dalam kumpulan yang ramai ataupun sedikit. Akan tetapi kami menasihati anda agar datang dalam kumpulan yang ramai supaya percutian anda lebih indan dan berwarna-warni. Semoga anda berpuas hati dengan perkhidmatan kami.

About yusri zahir

WePress Theme is officially developed by Templatezy Team. We published High quality Blogger Templates with Awesome Design for blogspot lovers.The very first Blogger Templates Company where you will find Responsive Design Templates.
«
Next
Newer Post
»
Previous
Older Post

No comments

Leave a Reply